In augustus 2014 heb ik een ongeluk gehad. Ik volgde mijn zaak zelf. Door het ongeval werd ik arbeidsongeschikt, waardoor ik vaak voor de Arbo arts moest verschijnen. Ik was ook onder behandeling bij mijn huisarts en fysiotherapeut.
Begin mei 2015 kwam ik in contact met RANDSTAD Letselschade – PersonenschadeWe hadden meteen een intakegesprek ingepland en mijn dossier werd meteen in behandeling genomen. Communicatie verliep altijd goed. Omdat mijn situatie erg verwarrend was had ik natuurlijk veel vragen. Van verte sprak ik met dhr. Emre en van dichtbij met dhr. Emre. Ik voelde mij opgelucht, want ik kreeg in het Turks heel gedetailleerd informatie en hulp met mijn dossier. Ook als zij even telefonisch niet bereikbaar waren, werd ik wel altijd meteen teruggebeld. En via Whatsapp en sms kreeg ik altijd kort de stand van zaken te weten.

In een korte tijd kwam dhr. Emre met een expert langs, waar een rapport van werd vastgesteld. Er werd gesproken over de vervolgstappen. Ik kon makkelijk in mijn moedertaal spreken. Er werd ook een bedrag vastgesteld, waarna hierover gesproken werd met de verzekeringsmaatschappij. Mijn dossier was zoals eerder genoemd erg verwarrend. Er werd met de juristen van Randstad Letselschade en Advies gesproken over het sluiten van mijn dossier. Ik werd hierover goed op de hoogte gehouden.

Daarna kwam mijn vaststellingsovereenkomst. Er werd door Emre contact met mij opgenomen om te ondertekenen, dit heb ik gedaan. De communicatieverkeer verliep erg snel. Mijn dossier was namelijk binnen twee maanden afgesloten. Ik ben erg tevreden. Dhr. Emre vertelde ook dat het snel sluiten van de dossiers ons onderscheid van andere letselschade bureaus. Daarom raadt ik Randstad Letselschade en Advies aan iedereen aan. Terwijl jij aan je eigen gezondheid kan werken, werkt Randstad Letselschade en Advies aan jouw dossier. Je voelt je hierdoor erg vertrouwd. Ik wil iedereen die moeite heeft gedaan met mijn dossier erg bedanken. Ik zal iedereen laten weten over Randstad Letselschade en advies!